Zonnig afscheid van Jenny

Op zondag 21 augustus namen we in de kerk van Epse afscheid van Pastoraal Medewerker Jenny Mooij. Jenny is vanaf 1 december 2019 werkzaam geweest binnen onze gemeente.

Met name voor pastorale gesprekken en bezoeken was de corona tijd een enorme handicap. Toch heeft Jenny, samen met vele andere vrijwilligers, hier het beste van proberen te maken.

In de dienst, waarin Jenny een muzikale bijdrage leverde, werd Jenny bedankt voor al het werk in de gemeente en de toewijding waarmee dat gedaan is.

Als blijk van waardering kreeg Jenny een aantal boeken en ook werden haar persoonlijke kaarten van gemeenteleden overhandigd, opgeluisterd met een mooi boeket bloemen.

Na afloop was er een gezellig afscheid op het plein voor de kerk, waar iedereen -onder het genot van een hapje en een drankje- in het zonnetje op zijn/haar gemak afscheid kon nemen van Jenny.

Hartelijk dank aan met name Grace Molegraaf en Hennie Preuter, maar ook aan de vele andere vrijwilligers, voor het organiseren van dit geslaagde afscheid.

Jenny is vanaf 1 september aan het werk als Pastoraal Medewerker in Zwolle. Wij wensen haar alle goeds toe!