ANBI

Met de opties binnen het menu ANBI kunt u informatie opvragen over de kerkelijke organisatie Gorssel-Epse en haar financiën en de diaconie voor de ANBI-regeling. De belastingdienst kan organisaties aanwijzen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Deze regeling levert belastingvoordeel op voor de ANBI-instelling, maar ook voor personen die schenkingen doen aan een dergelijke instelling. Op deze instellingen zijn specifieke belastingregels van toepassing. Voor meer informatie over ANBI leest u meer via de website van de belastingdienst. Het doel van deze pagina is om informatie te tonen om te voldoen aan de voorwaarden voor de ANBI-regeling.

De gegevens zijn opgesplitst in gegevens voor:

Via de opties in het menu ANBI kunt u de ANBI-informatie voor deze onderdelen van de kerkelijke organisatie Gorssel-Epse in het scherm zichtbaar maken.