Beheer

De Taakgroep Beheer behartigt de materiële en financiële zaken die nodig zijn voor het plaatselijk functioneren van de gemeente.
Aan de inkomstenkant zijn er de collecten, giften en de jaarlijkse actie ‘Kerkbalans’.
De kerk heeft met uitgaven te maken op het gebied van salarissen, onderhoud van gebouwen, energie, vieringen, jeugdwerk, etc.

Klik op deze link voor meer informatie over giften

Onder de verantwoordelijkheid van de Taakgroep vallen de ledenadministratie en de financiële administratie. Daarnaast is de taakgroep verantwoordelijk voor de verhuur van kerkgebouwen voor rouw- en trouwdiensten en concerten. Het gaat hierbij dus niet alleen om verhuur van De Brink, maar ook verhuur van de kerkzalen. De regelmatig gehouden markten vallen ook onder de Taakgroep Beheer.

In de Taakgroep Beheer hebben zitting:

Lid:Functie:
Henk DatemaOuderling-Kerkrentmeester