Actie Kerkbalans 2021

ACTIE KERKBALANS 2021         16 januari 2021 – 30 januari 2021

De werkgroep Actie Kerkbalans 2021 is al weer aan de slag gegaan met de voorbereiding van de actie voor 2021. Als het Coronavirus nog steeds door de wereld raast, kan dat waarschijnlijk niet op de manier waarop we dit altijd doen. Dus maken wij ook plannen voor een Coronaproof actie!

Dit betekent dat we geen startbijeenkomst kunnen organiseren en ook het inleveren van de enveloppen moet anders. Hoe de lopers de enveloppen bij u afleveren en ook weer ophalen is nog onderwerp van gesprek.

In de komende weken worden de lopers gebeld door Alex Goossen met de vraag of ze mee willen doen. We kunnen altijd nieuwe lopers gebruiken, want door verhuizing of overlijden zijn er altijd nieuwe mensen nodig!

Ook willen we zoveel mogelijk e-mailadressen verzamelen, want de folder en het toezeggingsformulier kunnen we ook per e-mail versturen. Veel protestantse gemeenten doen dit al. Wij geven voorlopig de voorkeur aan een persoonlijk contact.

Als wij u per e-mail mogen benaderen, wilt u dan uw e-mailadres doorgeven aan:

kerkbalans@pg-gorsselepse.nl

Natuurlijk hopen wij dat we de Actie Kerkbalans 2021 op de gebruikelijke manier kunnen uitvoeren, maar we willen goed voorbereid zijn, voor als het anders moet!

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Namens de werkgroep,

Alize Meerburg – van Engelen