Aktie Kerkbalans 2023

GEEF VANDAAG VOOR DE KERK VAN MORGEN

Dit jaar was het voor de tweede keer een gezamenlijke actie met Eefde. Op 14 januari vond de gezamenlijke aftrap met de kerkbalansvrijwilligers plaats in De Brink. Het is altijd een gezellige bijeenkomst met 50 vrijwilligers die onder genot van een kopje koffie de formulieren ontvangen om uit te reiken. Op 28 januari zijn alle toezeggingsformulieren ingeleverd. De opbrengst bedraagt 103.591 euro hetgeen ons zeer verheugd. De opbrengst in Eefde bedraagt 74.000 euro. Wij willen alle gevers hartelijk bedanken voor hun toezegging en de 50 vrijwilligers heel hartelijk bedanken voor hun medewerking. Deze actie vraagt een grote voorbereiding welke grotendeels wordt gedaan door Alize Meerburg en Alex Goossen. Alize en Alex bedankt voor jullie inzet!

Namens de Taakgroep Beheer

Henk Datema, voorzitter