Dominee Daan Bargerbos viert 25-jarig jubileum

In december 2019 was het 25 jaar geleden dat Daan Bargerbos het ambt van predikant op zich nam.

In een feestelijke kerkdienst op 12 januari jl. is hier aandacht aan gegeven. Er was een goede belangstelling, waaronder ook familie van Daan en enkele (oud-) collega’s uit de regio. De dienst werd muzikaal opgeluisterd door orgel, piano en een hoboïst. Ook de cantorij verleende haar medewerking. De liturgie was door voorganger Daan zelf opgesteld, maar er waren ook enkele verrassingen, waaronder het spontaan gezongen ‘Lang zal hij preken’. Cadeautjes en toespraken waren er van de voorzitter van de kerkenraad, de cantorij en de jeugd. Ook Annie, de partner van Daan werd in de felicitaties betrokken.

Na afloop van de dienst was er een geanimeerde nazit met koffie en gebak.